Bijna geen tijd voor niets gehad, vandaag, maar in de rapte toch nog aan de slag gegaan met pygame.
Typisch, natuurlijk: ik zou eigenlijk moeten de computer moves programmeren, maar ik heb mij eerst op het grafische en op de distributie gegooid.
Nu ja, gegooid: eens uitgeprobeerd wat het allemaal doet. Ik heb een achtergrond en ik heb beeldjes voor de pionnen en zo. Qua teaserachtig, de beeldjes om aan te duiden dat het aan speler A of speler B is (de pionnen en zo zelf zullen niet zo irritant bewegen, natuurlijk):
En ik ben erin geslaagd om het in een executable te gooien. Nu ja, niet dat dat moeilijk was of zo, maar toch. Het voelt altijd fijn aan als iets gecompileerd kan worden.
Morgen verder!
(tussen het leeghalen van de keuken door, that is)
Reacties
3 reacties op “Spelletje (ii)”
Talk is cheap, show us the code 😛
(LT)
Nah, make us play.
‘t Zal niet meer voor vandaag zijn, vrees ik: een hele keuken leeg te maken tegen morgen.
Misschien dat er tijd is om vannacht wat door te werken. 🙂