Aargh! Ik zit mij nu al een hele tijd af te vragen wie die mens is die hier terechtkomt vanop http://localhost/ix.htm. Weird.
-
⁂
-
De computer is nog altijd aan het mails moven, da’s dus al tien uur aan een stuk. En hij heeft nog geeneens geëxporteerd, hij is nu alleen nog maar de mails van oktober aan het verplaatsen. Bleh.
⁂
-
Ik vrees dat er niets anders op zal zitten dan mijn mailbox te legen, hoe traag dat ook moge gaan, hem dan te deleten op de server, en dan weer nieuw aan te maken.
Zucht.
⁂
-
Maandag. Ahem. Mijn mailbox wil nog altijd niet mee, ondertussen zijn er sinds vrijdag bij de 500 spammails bijgekomen omdat Cloudmark niet meer draait, zucht zucht zucht.
⁂
-
Ze heeft een rijmpje geschreven, de trien. Viezig!
⁂
-
Heidi, de gore teef. Ze is nog maar juist buiten en ze zegt al direkt dat ze voor Peter niets voelt maar voor Anick wel. Etjes!
⁂
-
Tijd om te stemmen, en ze gaan weten dat ze het in de woonkamer moeten doen. Heidi: “dat kan toch niet, maar allez jongens” (ad infinitum)
Anick moet eraan beginnen, en ze vind dat blijkbaar zó misselijk, haha. Maar goeie team player dat ze is, zal ze wel nomineren. Tuurlijk wel.
Heidi loopt weg, de goele. Filip erachter. ’t Is weer waterlanders, miljaar weet dat mens niet dat het een spel is? Dat niemand haar ook maar iets meer zal verwijten dan ze nu al doen? Allez ju, voortdoen!
Anick kiest uiteindelijk voor Heidi. Zozo, goed. Next!
Heidi zegt dat ze niet kan kiezen. Zij zit er gewoon mee in omdat ze zelf door de mand valt, de kouwe feeks. Ze kiest voor Peter, zogezegd omdat ze een kaartje zou getrokken hebben, jaja.
Peter gaat voor Anick zeker? Hij kan haast niet anders zeker? Heidi blijf met uw pikkels van Peter! Tss, hij heeft het er echt niet gemakkelijk mee. Hij zou eigenlijk willen Heidi zeggen, omdat hij kwaad is op haar dat ze hem heeft laten vallen, maar uit eerlijkheid zegt hij Anick, de goeie ziel. Omdat zo iedereen één stem heeft.
Heidi is zo’n valse bitch, eikes eikes bah vies.
Kelly is aan het zoeken hoe het zou zitten met ex aequo’s. Maar hij komt er niet uit, en dus gaat hij met een dobbelsteen gooien. Het is Peter geworden. Nu alleen nog hopen dat Filip Heidi kiest.
Wat hij wel doet. Goed. Filip is de enige die uit durft te komen voor zijn mening.
De nominaties van de kijker geven de doorslag, en dat is dus Heidi. Oef. Zeg, konden ze daar al die hystrioniek niet voor achterwege laten? Da’s nu al weken dat die eruit zou moeten liggen.
⁂
-
Ah kijk zie, het bezoek van Frank “asshat” Mjolnar van zaterdag. Vetzakkerij, jaja. Humor. Hou mij vast dat ik niet van mijn zetel val. Ho hum.
⁂
-
Oooooo nooooooo!!!!! Mijn hoofdpijn komt weer opzetten!!
⁂
-
Nieuw fruitsap van Teisseire: appelsien, vijg en coriander. Kan niet slecht zijn. En ondertussen begint Sandra aan het plunderen van de ZEVENENTACHTIG KILO SPEKKEN EN CHOCOLA die Sinterklaas voor de kinderen heeft achtergelaten bij grootouders en nonkels en tantes.
Ze mag: ’t is vandaag ook haar verjaardag, bless her little heart.
⁂
-
Nominaties: Anick, Peter en Heidi. Ze weten wel nog niet dat ze live moeten nomineren in de living met alleman ernaast, ha ha.
⁂
-
Vrijdag in het huis: dat skelet dat ze opgegraven hadden moeten ze weer in elkaar steken. Niet helemaal evident blijkbaar.
Ik heb teveel gegeten, maar ik ben tenminste niet tegengekomen wat Sandra overkwam daarjuist: tonijnsla van de Delhaize, een grote kwak, tussen twee sneden brood, hap hap mmm lekker, hoe gaat dat?
En dan: wahey!! Ze had in haar mond een e-nor-me haarbol, met strengen haar van zeker twintig centimeter lang, zwart, krullend, eikes! Vies!
⁂
-
We zijn na Lotte nog naar Sofie en Andy geweest dus het was echt wel laat dat we naar huis konden gaan. Ik doe echt niet graag van buiten huis gaan tijdens het weekend.
Euh, check that: ik ga gewoon helemaal niet graag buiten huis. Eigenlijk voor geen enkele reden. Eigenlijk.
⁂
-
Nog een week en ’t is gedaan, jochei! Ik ben bijna van Big Brother af!!
⁂
-
Bah, ’t is weer heel de dag uit huis zijn: eerst naar Sint-Denijs (yuiy), maar daarna naar het verjaardagsfeestje van ene Lotte (eugh).
⁂
