• Tiens, er zou een schip

    Tiens, er zou een schip vol SCUDs geïntercepteerd zijn voor Jemen. Als ze ons gaan proberen doen geloven dat Saddam Hoessein die zooi besteld zou hebben, net nu, dan geloof ik daar geen woord van.

    Enfin, we zullen wel zien straks op het nieuws.

  • Beurk, redelijk wel een rotdag

    Beurk, redelijk wel een rotdag geweest vandaag.

  • Ik heb een soort massieve

    Ik heb een soort massieve allergie-aanval. Hoop alleen maar dat die over is tegen dat ik in vergadering zit.

  • Ugh, dat komt ervan om

    Ugh, dat komt ervan om de raad van mijn moeder op te volgen en toch een beetje te proberen slapen: middernacht in de zetel gaan liggen met de wekker op 2 uur, en overslapen tot 5 uur. Bah.Nu ga ik mijn maquette van de site niet af hebben.

  • Voilà, de laatste stap is

    Voilà, de laatste stap is gezet op mail32gent1: de oude mailbox uitgewist. No way back!

  • Hehe. Ik kan weer in

    Hehe. Ik kan weer in mijn mail. Free has dit doorgestuurd, van Lord of the Rings. Grappig. Ik vermoed van Saturday Night Live of zo?

  • Mijn! mail! werkt! weer!!!

    Mijn! mail! werkt! weer!!!

  • Ahem. Wat ik daarnet te

    Ahem. Wat ik daarnet te zien kreeg toen ik www.vlaanderen.be intypte:

  • Beangstigend: Outlook is nu al

    Beangstigend: Outlook is nu al zeker voor de zesde keer op een minuut of vijf tijd “nog 60 uur te gaan” naar “0 seconden te gaan” gelopen. En als het gedaan is terug naar “nog 60 uur”.

    Weird.

  • Hij is aan de sent

    Hij is aan de sent items bezig, da’s volgens mij de laatste folder…

  • Alla, de mail is proper

    Alla, de mail is proper aan het restoren, en ik ga wat maquettes maken voor Westtoer. Altijd wijs werk.

  • Het gaat me veel te

    Het gaat me veel te verdacht snel. Vreemd.

  • Yay!

    test iemand?
    _________________________________________________________________
    MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*
    http://join.msn.com/?page=features/virus

    Bon, zover zijn we dus.

    Nu eens proberen een paar andere e-mailadressen over te zetten. Of neen, eerst proberen mijn oude e-mail terug te zetten in die nieuwe mailbox.

  • Fuck. Your message To:     grmz@zorkt.be

    Fuck.

    Your message

     To:     grmz@zorkt.be
     Subject: test
     Sent:   Tue, 10 Dec 2002 20:59:32 +0100

    did not reach the following recipient(s):

    grmz@zorkt.be on Tue, 10 Dec 2002 21:04:02 +0100
       The recipient name is not recognized
    The MTS-ID of the original message is: c=us;a=
    ;p=unit4;l=MAIL32GENT10212102004YF8NSYN6
       MSEXCH:IMS:UNIT4:Gent:MAIL32GENT1 0 (000C05A6) Unknown Recipient

    Nog eens proberen dus.

  • Brr griezelig. Ik heb zonet

    Brr griezelig. Ik heb zonet mijzelf een nieuwe mailbox aangemaakt, om te zien of het wel zou werken.

    Nu eens een mail van hotmail sturen naar mijn adres (ik heb er nog maar één van mijn vele e-mails op gezet, kwestie van niet meteen alles in de soep te draaien mocht het verkeerd gaan).