Nog drie minuten et on verra ce qu’on verra.
-
⁂
-
Zo, de computer is bijna helemaal leeg. Nog Twee threads die aan ’t copiëren zijn (één met ZX Spectrum-spelletjes en één met een oude TMGW, en dan is het hier klaar om Redhat 8 op te zetten. Ik ben eens benieuwd. Hoop in ieder geval dat ik kan booten van de ISO die ik daarjuist geschreven heb, ik heb absoluut geen zin in rawrite en geklooi met diskettes.
⁂
-
DÃ t was lang geleden: nog eens een overzicht van vreemde referers. Naast de gebruikelijke mike’s apartment en vérnique de kock bloot op st. tropez dingen en nude olsen twins dingen natuurlijk:
- islam schaamhaar
- porno aunt peg
- freakynipples
En ’t is nog maar zeer vroege ochtend in Amerika!
⁂
- islam schaamhaar
-
De mens van Spaarselect is daarjuist langsgeweest. Och here, ik had er compassie mee. Hij zag er 19 uit of zo, en hij moest mij op een koude zaterdagochtend komen uitleggen dat er geen rendement geweest was op onze investering.
Ik ben veel te vriendelijk met verkopers.
⁂
-
Maar nu ben ik wel gaan slapen.
⁂
-
The Sun Page 3 contest. Ik ben voor Nicola T.
⁂
-
Amertrack heeft een home pagina nodig, met een overzicht van
- taken overdue
- taken due vandaag
- taken due binnenkort
en links naar
- taken in progress van mij / voor mij
- taken aanmaken
- documentbeheer (eenvoudiger en overzichtelijker dan nu)
- rapporten
en bijkomend een aantal algemene functies:
- nieuws (samenvatting van nieuwe tickets en zo? of enkel algemene mededelingen? of ook met inbegrip van een kalender per project, met deadlines die losstaan van specifieke tickets?)
- forum voor discussie niet gerelateerd aan tickets
en dat allemaal in een paar eenvoudige knoppen.
En er moet ook nog een simpele manier komen om interne links te leggen. Iets simpels als [link ticket/200] of [document/342] of zo?
⁂
-
Tsssss. Schone flash.
⁂
-
What the fuck?! Een in vier plooibare laptop? Flip-pad Voyager. Komt van Xentec. Beetje vreemd, maar ziet er wel handig uit voor presentaties bij klanten…
⁂
-
Battle Special Effects in Two Towers. Sounds impressive.
⁂
-
Toch vies: het scherm van mijn portable begint in de rechteronderhoek roodachtig oranje uit te slaan. Ik hoop dat het niet kapot gaat: tegenwoordig is het helemaal oranjeachtig als ik de computer aanzet tot een paar minuten later.
Enfin, ondertussen zijn de drie ISOs van Redhat 8 gedownload. Ik ga morgen eens de computer waar Sandra tot nog toe op werkt leegmaken, en daar Linux op zetten.
⁂
-
Ik miste Zeeuws Meisjeman wel een beetje, maar ’t was wel goed. Volgende keer weer kijken.
⁂
-
Josse De Pauw is ferm verouderd maar wel goed gebleven. En Barbara Sarafian is een geil wijf. Yessiree.⁂
-
Tiens bespeur ik daar een nieuwe serie van de mannen van Spike? Die serie met Demis Roussos? Op Canvas? Mmm.
Niet slèkt.
⁂
-
Whoa! Ze zijn negen ton aan het opheffen met een katrol en koorden! Voor zover ze weten is het de eerste keer sinds eeuwen dat iemand iets zo zwaar opheft zonder mechanische middelen.
En nu zitten ze in een situatie waarbij de katrol van één van de A-frames waarmee ze de katapult in elkaar zetten, het begeeft. Dus ze gaan toch een beetje met een moderne kraan helpen: ze hadden zichzelf maar tien dagen gegeven om de hele katapult te bouwen.
Shiiiiiiitt!!! Zo’n ongelooflijke machine!!
⁂
