Oei, het werd moeilijk vandaag.
Science fiction en fantasy zijn geklasseerd (behalve de boeken die ik ongetwijfeld nog zal vinden in de loop van de dagen en weken in de rest van het huis). Ik heb een schap of twee biografieën geklasseerd (op naam van de gebiografeerde), een schap met militaire geschiedenis en militaire theorie (niet geklasseerd, eigenlijk), en een schap of twee drie met gewone geschiedenis (gerangschikt op periode).
En nu? Ik weet het niet goed. Er is nog wat laaghangend fruit, in de vorm van gewone fictie / literatuur en wijvenboeken, er is nog een schap of twee godsdienst en occultisme, en dat zal allemaal wel lukken. Maar dan is er ook een enorme hoop met dingen die ik uit het oog verloren was: min of meer werkgerelateerde zaken over interactie, en interfaces en allerlei. Dat zijn verdomd zware boeken, meestal, en dus moeten die eigenlijk ofwel op de laagste schappen, ofwel op minder brede schappen.
Ik was beginnen klasseren naar onderwerp, maar: bluuurgh. Het zal per auteur zijn, gewoon.
Morgen, als ik wat bekomen ben.



